JAG HETER DORIS OCH INTE BORIS OCH JAG ÄR EN VEGETARIAN!!!

AHAHAHAHAHAHAHA, jag har så sjukt trååååkigt!
Jag är den enda som är vaken, ligger i soffan och kollar på pirates of the caribbean och garvar åt att jag fortfarande tycker att Jack Sparrow är snygg :3 (tyckte det när jag var typ 8 år...)
Och jag har duckit waaaaay to much påskmust idag, blandat med överkonsumering av godis blir det en sjuk sockerkick, hehehehehihihihi sjunger hitta nemo ramsor(bla rubriken) och björn bröder låtar, hahaha Älg1:jag seeeer någoooot GRÖNT. Älg2: Traäed!
Hähä
Aja, ska återgå till mitt sjukt roliga flumm, nu kom herta också så ska mobba henne lite, :>
Grrrrrrr.......eller?

Kommentarer
Postat av: Matts

Glad påsk önskar hockeybloggen Mattspointofview!

2012-04-08 @ 00:47:36
URL: http://mattspointofview.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg! :)<3



Bloglovinbyte? :)

2012-04-08 @ 10:57:05
URL: http://ponniecheyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0