JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD! :D

Vid halv tre idag ska jag åka och klippa mig, och direkt efter det åker jag och mamma till sjukhuset för jag ska ta av gipset!!! :D
Gjorde magnetröntgen igår(såndär när man åker in i en stor donut-formad sak) och det visade bara att det var typ blod på insidan av knät, men inget värre, så jag antar att jag får börja gå igen nu! :D
Om det inte tar alltför lång tid på sjukhuset så tänkte jag gå ner och vara med Nogger resten av dagen, mysa och rykta honom ordentligt, och om han inte verkar ha ont i magen så kanske det blir lite longering/tömkörning :)
Åh, jag är så himla glad nu, trodde jag typ skulle behöva gå med gips i flera månader, tänkt vad Nogger hade blivit förstörd då,allt vi har tränat upp nu, han har kondition för 1timmes ridpass och klarar långa jogging rundor och galoppsträckor, han hade ju blivit som han var första veckorna jag hade honom då han höll på att svimma efter att ha gått upp för en backe....
Men nu är vi på gång igen! :)
Och nu när han börjar få så bra kondis ska jag fråga runt hos lite folk som har paddockar och kolla om det finns någon som jag kan få rida i så vi kan börja longera och rida lite mer seriöst :)
GAAAAAH!!!!!!!
Är så GLAD!!!
Okej nu måste jag gå, men vi hörs ikväääll, för nu ska bloggningen upp på topp igen! :D'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0