I'M STANDING ON TOP OF THE WORLD

Är så sjukt glad just nu! :D
Allting går bra med Nogger, det är påsklov och jag har fått massa fina födelsedagspresenter!
Ska köpa en ny mobil för pengarna jag fick igår, mamma ska beställa en SVEA väska till mig, jag ska köpa nya Converse och har hittat superfina benskydd till Nogger som jag kanske ska beställa!!! :D
Och asså Nogger, min älskade lilla Nogger, han är så himla duktig!
Har fått massor med fina kommentarer till bilderna från igår, både här och på fb, och det är faktiskt sant allt ni säger, han har blivit så sjukt fin!!
På snart tre månader har han lärt sig mer än jag trodde vare möjligt, han är så duktig <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hej Ebba. Ser att du skrivit (burhults Nougat) pappan på toppen. Det är en fantastiskt fin hingst. Mormor Burita är också ett sto med många avkommor. Själv också avelsdiplom i guld. Så nogger gör själ för sin färg.

2012-04-08 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0