Hej finisar!

Sitter på bussen mot Oslo nu!
Gick upp halv sex i morse, tror jag sov typ 3 timmar inatt,,och tog bussen från borås till göteborg och nu från göteborg till oslo, kommer bli helt awesome och mysa med siss och typ gå ut och fika och shoppa och massa annat.
Och mamma har lovat att ta hand om Nogger, och på fredag får han nya skor också, och min bror har lovat att hjälpa till när hovslagaren kommer, så det blir nog jätte bra :)
Jag vet inte hur mycket bloggning det blir, kanske slänger in något inlägg eller lite bilder men annars blir det nog rätt dött, men jag hoppas ni klarar er ändå!
Nu ska jag äta lite och kolla på film, och kanske sova lite också?? ;)
Vi hörss, puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0