HATERS GONNA HATE, EVERY DAMN TIME YOU FEEL HAPPY

Red med Jennifer idag, det var underbart, hennes lillasyster fotade oss, bilder kommer.
Sen blev jag överlycklig över en helt underbar sak, skriver om det på fb, 10 min senare är det världens debatt om att jag kommer förstöra min ponny, knäcka honom, han är ju knappt inriden osv.
Helt sjukt, min kväll är förstörd mitt hopp är krossat och jag har typ 2 personer som förstår mig.
What to do when the world is against you?
Men jag vet avd jag gör, jag vet vad han kan och vad vi klarar, vi fixar det här, sålänge någon tror på oss så fixar vi det!
<33333

Kommentarer
Postat av: Petra

Säg ingen sådan debatt??

2012-04-18 @ 15:21:48
URL: http://petrajosefsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0