Hahahaha

Vill ni veta en sak?
När jag var typ 8-11 år så samlade jag på Schleich hästar, ni vet plast hästarna som man kan köpa på BR och MyOne?
Kom och tänka på det när jag såg dom på MyOne's hemsida, jag har typ 5 stall och över 100 stycken hästar, massa bilar och transporter och lastbilar osv xD
Helt sjuk hur mycket pengar mamma måste ha lagt ner på att köpa leksaker till mig då, bara hästarna är ju över 1000 kr och sen lika mycket för varje stall! O.o
Om ni vill kan jag ta kort på alla hästar och alla andra saker jag har?
Hahaha, garvar lite åt mig själv, sjukt löjligt ju xD

Kommentarer
Postat av: petra

Tycker jag inte ;) känner en som för tillfället har alla sleichhästar som går att få tag på ;)

2012-04-21 @ 09:13:37
URL: http://petrajosefsson.WordPress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0