Frågestund

Såg precis att statistiken var högre än normnalt igår, får nya läsare hela tiden, riktigt kul!
Och eftersom jag inte kommer blogga som vanligt nu så kör vi på en frågestund.
Just some simple rules:
Ni kan fråga om vad som helst
Skriver ni fler frågor än någon annan så blir ni länkade
Om det blir mer än 50 kommentarer så svarar jag i en V-logg,(Videoblogg), och jag brukar inte sitta och prata med en kamera så jag kommer faila totalt, kan bli sevärt! ;)
-
Så bara att fråga på nu, ingen fråga är för dum osv.
Jag svarar på frågorna på Måndag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Favorit mat?

Vilken skola går du på?

Gillar du din skola?

Vad heter din bästa vän?

Har du svikit någon nån gång?

Har du blivit sviken nångång?

2012-04-12 @ 13:45:15
Postat av: Theresé

Hur går det med Nogger ?

När tror du att eran första tävling blir ?

Blir det hoppning eller dressyr då ?



<3

2012-04-13 @ 09:28:25
URL: http://tessiss.blogg.se/
Postat av: hanna

vad är ditt mål med nogger?

jag har följt din blogg från starten och har för mig att du har ganska höga mål (?), tänkte han är väll fem år nu, kom till dig oinriden och så är väll du ganska lång? (du ser inte lång ut nu men du växer ju och så är du ju fjorton så kommer inte kunna tävla honom så länge? :C )

jag tycker att din blogg är jättebra annars skulle jag ju inte läsa den, och du och nogger är jättefina tillsammans<3 frågan var inte menat som någonting dumt så ta det inte så! :D

2012-04-13 @ 22:58:51
URL: http://lulearyttare.blogg.se/
Postat av: Tilda Öjerhed

När ska du sälja Nogger?

Hur hög tror du han kommer bli?

et du vem som kommer ta över Nogger?

2012-04-14 @ 10:45:13
URL: http://hoppponnysar.blogg.se/
Postat av: wilma öjerhed

Vad är ditt mål med Nogger detta året?

När tänkte du tävla med Nogger och i vad då?

Är du noga med märkes ridsaker?

Tycker du att du har höga/låga krav på Nogger?

Hur länge tror du att du kan rida han?

skulle vem som helst få rida Nogger? t ex jag?



(Jag tycker din blogg är otroligt kul att läsa! Önskemål från mig är mer filmer när du rider Nogger! :D



KRAM<3

2012-04-14 @ 10:52:31
URL: http://hoppponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0