Fint,fint,fint!

Någonting som jag ska spara till och köpa till Nogger är ett Exklusive Horse Wear Tävlingspaket!
Det som jag tänkt spara till ser ut såhär:
Och på allting kommer det stå broderat: Ebba Brink & Nogger eller Ebba Brink
Hade varit sjukt awesome!
Fast vilken färg ska man välja då? ;)
Färgerna som finns är:
1 vit
2 klarröd
3 marinblå
4 brun
5 turkos
6 orange
7 ceris
8 olivgrön
9 ljusgrå
10 royalblå
11 lila
12 naturvit
13 röd
14 vinröd
15 kakigrön
16 grön
17 grå
18 limegrön
Alla färger kan ni se här: http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=2206&grp=31697
-
Erkänn det hade vart sjukt snygg att komma på tävlingarna med matchande huva,schabrak och ridtäcke?
Och jag behöver faktiskt ett nytt schabrak alla mina är i storlek Full och är alldeles för stora på honom...
Kolla bara på detta jätte fina Gold Medal schabraket, way to big!(nu ligger det sjukt långt fram och är ändå förlångt... :()
Ganska rörigt inlägg osv, men iaf, ME WANT THA EXKLUSVE TÄVLINGSPAKET!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda Sjönnerhem

Hej, jag tycker antingen turkos, marinblå, röd eller orange. Det är superfint på gråa hästar!

kram,

2012-04-07 @ 10:35:38
URL: http://proffsponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0