En awesome helg

Förlåt att jag inte bloggat någonting på hela helgen men åkte till Göteborg direkt efter skolan i fredags och har varit där hela helgen tillsammans med min kompis Sanna :)
Det har vart helt grymt, igår tillexempel så var vi på liseberg i 10 timmar, och kollade på ascoola fyverkerier på kvällen.
Och världens bästa mamma har tagit hand om Nogger hela helgen, hade aldrig klarat mig utan henne :')
Nu ska jag kanske till Jennifer, och imorgon blir det typ att rida Nogger och sen kommer min söta lilla Ingrid hit och på tisdag ska nogger typ tömköras eller nått :)
Kommentera gärna med eran bloggs namn(om du har) så jag har någonting att läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0