DIE!!!!

Ska typ halshugga min data för den är helt asdum, jag sa ju att jag hade satt kameran typ på marken och filmat, och jag glömde typ av det efter ett tag så filmen är typ 45 minuter lång(o.O)och är FÖRSTOR för att lägga in på min data!?!
Ska sätta på mammas data också och koll om det går att lägga in filmen på den datan, men där har jag inga redigerings program eller nått så då måste jag fixa det först, alltså kan det dröja lite innan filmen kommer, men jag lovar att jag på nått sätt ska fixa så att ni får se den!
-
Nogger får vila idag, regnet öser ner ute och det känns bra elakt att rida honom i dethär vädret!
Hur gör ni med era hästar när det regnar?Och rider ni med sadel i regnet?
Kan ju säga att om jg hade haft riktiga lädersadlar och inte syntetsadlar så hade jag ridit barbacka varje gång det regnar.... ;)
Té Amo . Té Quiero
Jag älskar dig . Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: petra

Behöver ju inte gå ut då va ;)

2012-04-25 @ 18:17:28
URL: http://petrajosefsson.WordPress.com
Postat av: Maléne

Läder är en naturlig produkt, det tål regn utan problem ;) enda är ljust som kan missfärgas, spec om man försöker torka den torr, dom ska helst självtorka fast inte i ett alltför varmt utrymme.

2012-04-25 @ 21:41:42
Postat av: jenny

jag skulle vilja göra desamma med min.. xd

2012-05-05 @ 09:53:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0