Det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig! <3

Hade inte tänkt rida idag, men sen vid typ åtta ringde Jennifer och övertalade mig att rida med henne, så jag fick skjuts ner till stallet av min bror och så tog jag in Nogger och sen red jag upp till Jennifer.
Vi hade bestämt att vi skulle träna typ över bommar och så, men ingen av oss orkade riva ner alla hinder och sprida ut bommarna så vi hoppade lite istället, vi tog hjälp av hennes lillasyster som hinder-höjare och vi började på ca 10 cm, och Jennifer fick rida före mig i början som draghjälp och jag vet inte hur länge vi red, men i slutet av passet hoppade jag och Nogger en 40-45 centimeters oxer, helt själva!
-
Och till er som tycker jag hoppar honom mycket, det här var det första riktiga hopp-passet någonsin, första gången jag hoppat så mycket att han blivit svettig, alla andra gånger ute i skogen så hoppar jag bara typ 1-2 språng ;)
-
Och Nogger hällsar också att jag inte är förstor för att hoppa med honom, det visade han genom att bocka mellan hindrena, och hoppa typ dubbelt så högt som hindret!
-
Och till alla er som har mig på facebook, håll utkik, för snart kommer en film på ett litet skutt upp!
Och till er som inte har det, antingen så får ni lägga till mig(Ebba Brink,ni borde känna igen profilbilden) eller överleva utan att se filmen, för det går tyvärr inte att lägga upp den på bloggen.
-
Please don't hate me for jumping my pony ;)
Och jag vill bara tillägga att Nogger är det bästa som någonsin hänt mig!!<3

En bild som min bror tog på oss innan jag red iväg,ja jag ser sjukt lång ut.Men eftersom mina tretorn stövlar är sönder så fick jag rida i mammas förlånga ridstövlar, så kunde inte böja på benen=kunde inte korta stiglädrena mera.
Åh juste, åkte av Nogger påvägen hem från Jennifer....i skritt....men det ska vi inte prata om mer nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart att du skall hoppa. Nogger orkar lätt att hoppa med dig. Jag tror på er och är ganska övertygad om att han kommer bli en riktigt duktig ponny. :)

2012-04-21 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0