bara för att jag har tråkigt

Lovar du att vara ärlig?

Jadå!


 

Du heter?

Ebba Maria Louise Brink

 

 

Smeknamn?

Ebba-slebba, ebbis, ebbs och fag(fast bara Moa som kallar mig det^^)

 

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Massor, typ en hel spotify-lista!

 

Beroende av?

Socker,facebook,rida och mina underbara vänner

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt hår och mina ögon

 

Vad säger du för att imponera på någon?

Något riktigt grymt! fast jag vet inte riktigt vad... ;)

 

 

Hur imponerar man på dig?

Man är snygg och har sexpack


 

Brukar du skratta för dig själv?

Omg jag är typ den enda som skrattar åt mig och mina skämt! xD

 

 

Vad står det i ditt senaste inkomna sms?

"Gnight"

 

 

Var bor du?

Dannike, typ mellan Borås och Ulricehamn

 

 

Trivs du där?

N E J

 

 

Äger du några converse?

Många

 

 

Vad har du för mobiloperatör?

Telenor

 

 

Är du allergisk mot något?

Nepp


 

Hur svarar du i mobilen?

"Vad vill du?" eller typ "Hej det är Ebba"


 

Vem ringde du senast?

Mamma


 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Tror det var min bror jag prata med, han sa nått om att jag var lat och kunde gå hem från stallet istället för att han skulle behöva hämta mig...


 

Sov du ensam?

Nej, sover aldrig ensam, min gosiga hund ligger alltid ijämte mig c:


 

När blev du fotad senast?

Idag :)

 

Hur känner du dig nu?

Trött...


 

Vanligaste färgen på dina kläder?

Ingen aning? :S

 

 

Hade du en bra kväll igår?

Helt underbar! Var med min underbara Jennifer<3

 

 

Favoritband?

Vet inte^^

 

Favoritdryck på morgonen?

Oboy!

 

 

När brukar du gå och lägga dig?

Typ alldeles försent...vet inte om mamma läser detta så bäst att inte skriva det, right? ;)

 

 

Är du blyg?

Oh nej! Är lite för Oblyg ibland....


 

Sysslar du med någon idrott?

Ridning


Vill du hellre ha mail än brev?

Inget av dom för kollar aldrig mailen och hämtar aldrig posten ;)


 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Jaa


 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?

Hahaha, ingen aning, någonting...MANLIGT!


 

Är du nöjd med ditt liv?

Ja


 

Är du bortskämd?

Hehe, jaa?


 

Vad gör du imorgon?

Skola, gå på stan,åka buss sen stallet

 

Vad är det värsta du vet?

Folk som smaskar!


 

Vad längtar du till?

SOMMAR!


 

En speciell dag du minns?

14 Januari 


 

Hur gammal är du?

14 år och 14 dagar EXAKT

 

Tycker du om någon just nu?

Ja!


 

Du samlar på?

Damm? Vänta, det är ju en bra anledning till att inte städa! ;D


 

Gröna eller röda äpplen?

Gröna!


 

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Hmm...beror på vad som hänt...


 

Gillar du golf?

Nej, fast måste bara säga att jag är KUNG på minigolf.endofstory


 

Vilken tid gick du upp idag?

07:17


 

Har du sovit i din egna säng inatt?

Ja


 

Snyggaste kändisen?

Ian Somerhalder <3 Cam Gigandet <3 och många fler ;)

 

Har du strumpor på dig nu?

Japp

 

 

Är det okej att gråta?

Ja


 

När grät du senast?

Kommer inte ihåg?


 

Varför?

-

 

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Köpa en till häst :D


 

Bär du glasögon eller linser?

Nej


 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?

Nej

 

 

När går du upp ur sängen en helgmorgon?

Typ någon gång mellan 10 och 14


 

Har du någon piercing?

Hål i öronen


 

Vill du gifta dig?

Haha, nu kommer alla tjejer i världen svimma...=NEJ

 

Vill du ha barn?

Kanske...eller adoptera...verkar läskigt att ha en unge i magen...


 

Solar du ofta?

Ja, på sommaren

 

 

Är du bra på att laga mat?

Ahahahaha jag är ett skämt! Kan knappt steka pannkakor


 

Är du flygrädd?

Nej


 

Hur vig är du?

Ganska vig, kan gå ner i splitt och spagat och kan sätta båda fötterna bakom huvudet :P


 

Är du musikalisk?

Jag är seriöst GRYM på att spela gitarr, men är typ helt tondöv och sjunger som jag vet inte vad.!

 

Vad dricker du helst när du är törstig?

Coca Cola

 

 

Vilken är din favoritglass?

Ben & Jerry 


 

Tycker du om sushi?

Aldrig ätit det


 

Vad äter du helst när du kollar på film?

Popcorn eller marabou

 

 

Bor dina föräldrar tillsammans?

Nej

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska?

KVÄLL

 

Biter du på naglarna?

Ja...


Kommentarer
Postat av: resumes

Reading of personal information is not very intresting for people in situation when they didn't know the person.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0